Interim HR Business Partner sökes till uppdrag på tillväxtbolag på 40-50% med start i oktober
Vi söker en erfaren HR Business Partner för ett interimuppdrag på 40–50% med start i oktober. Uppdraget sträcker sig initialt över 6 månader med möjlighet till förlängning. Du ingår i HR-teamet som bland annat består av ytterligare två HR Business Partners som man kommer arbeta tätt tillsammans med och avlasta. I rollen rapporterar man till CHRO.
Företaget befinner sig i en expansiv fas där HR spelar en central roll i att stötta chefer och verksamhet. För att säkerställa fortsatt framdrift och utveckling söker vi en senior HRBP som snabbt kan komma in och bidra med chefsstöd, driva HR-processer och leda viktiga initiativ.
Rollen innebär att arbeta nära chefer på flera nivåer, ge kvalificerat chefsstöd i HR-relaterade frågor, driva och utveckla HR-processer i en växande organisation, bidra till ett inkluderande och förtroendefullt samarbete mellan HR och verksamheten samt stötta i projekt.
Vi söker en konsult som är trygg i sin kompetens, van vid att arbeta i föränderliga miljöer och som kan vara ett närvarande och lyhört stöd i organisationens förändringsresa. Du är lyhörd, lösningsorienterad, självgående, relationsbyggande och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya sammanhang. Erfarenhet av systemimplementation och tillväxtföretag är meriterande.
Planerad start i oktober och ca 6 månader, omfattning ca 40-50%. Vår kund har sitt fina kontor norr om Göteborg och man är huvudsakligen på plats på kontoret.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor kontakta Sofia Hallberg, sofia.hallberg@flipr.se. Du ansöker med bifogat CV på flipr.se. Läser du denna annons i din telefon? I så fall kan du ansöka direkt med din Linkedin-profil utan att bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!
Sofia är Business Manager på Flipr och arbetar med interimkonsulter på chef och specialistnivå.
Business Manager
+46 763 41 22 72sofia.hallberg@flipr.seLäs mer om konsult →