Vi söker en Interim Hyresadministratör till fastighetsavdelningen inom en kommun i Skaraborg.
Är du en erfaren Hyresadministratör som vill arbeta med avtalsfrågor, hyresjuridik samt förbättring och utveckling av arbetssätt och processer? Då har vi ett intressant konsultuppdrag för dig!
Om uppdraget
Vi söker en erfaren Hyresadministratör med erfarenhet av avtalsfrågor och hyresjuridik för ett uppdrag på fastighetsavdelningen inom en kommun i Skaraborg. Uppdraget är på heltid, med önskad start så snart som möjligt, och beräknas pågå under ca 6 månader.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
• Arbete med avtalshantering och viss hyresjuridik.
• Bidra med ekonomisk kompetens och stöd i ekonomifrågor.
• Vara med och bidra till verksamhetsutveckling genom att förbättra och effektivisera arbetssätt och processer.
Vi söker dig som har:
• En ekonomisk utbildning i grunden och erfarenhet från fastighetsbranschen.
• Erfarenhet av att hantera avtal och hyresjuridiska frågor.
• En förmåga att arbeta självständigt, ta initiativ och driva arbete framåt.
• Ett intresse och engagemang för verksamhetsutveckling och processförbättringar.
Som person är du strukturerad, kommunikativ och lösningsorienterad. Du trivs med att ta ansvar och bidrar gärna med nya idéer för att skapa värde i organisationen.
Vid frågor kontakta Caroline Woxberg, caroline.woxberg@flipr.se. Du ansöker med bifogat CV på flipr.se. Vi kommer att träffa kandidater löpande, så vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt! Läser du denna annons i din telefon? I så fall kan du ansöka direkt med din Linkedin-profil utan att bifoga CV och personligt brev.
Välkommen med din ansökan!
Caroline är Business Manager på Flipr och arbetar med interimkonsulter på chef och specialistnivå.
Business Manager
+46 735 09 04 82caroline.woxberg@flipr.seLäs mer om konsult →