Vi söker en interim affärsnära Projektledare till företag inom fordonsbranschen i Göteborg
Nu söker vi en självgående Projektledare som vill arbeta med att driva viktiga tvärfunktionella projekt och affärsinitiativ. Uppdraget är på 100% och löper på drygt 1 år med start i februari 2025. Vår kund har sitt fina huvudkontor i Göteborg.
Din roll:
Du kommer att ha en central och förtroendefull position där du arbetar nära VD och ledningsteamet och stöttar i strategiarbete. Du blir en del av vårt Business Office-team, och kommer att arbeta nära kollegor inom organisationen, där ditt fokus ligger på att förbättra processer och analysera data som stärker verksamheten. Du rapporterar till Head of Business Office.
Du ansvarar för att identifiera förbättringsområden, leda projekt med tvärfunktionella leveranser och utveckla processer och flöden. Genom att förbereda kommunikationsmaterial, tydligt kommunicera projektens omfattning och presentera framsteg för ledningsgrupp samt andra aktuella forum, bidrar du till ett smidigt samarbete mellan olika delar av organisationen.
I ditt arbete kommer du också att analysera och sammanställa resultatet av kund- och marknadsundersökningar samt att bistå ledare i deras återkommande planeringsmöten.
Din profil:
För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av affärsutveckling och projektledning. Har starka analytiska färdigheter och förmåga att samarbeta med olika intressentgrupper. Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska, har mycket goda kunskaper i Office paketet (Excel, Powerpoint), har en universitetsexamen inom exempelvis ekonomi eller teknik och gärna erfarenhet av att arbeta inom B2C.
Om du är en kommunikativ, driven och lösningsorienterad person som trivs i en dynamisk miljö, är detta rollen för dig. Här får du möjlighet att göra skillnad och bidra till en framgångsrik verksamhet.
Uppdragets omfattning är på 100% med start i februari 2025.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor kontakta Sofia Hallberg, sofia.hallberg@flipr.se alt 076-341 22 72. Du ansöker med bifogat CV på flipr.se. Läser du denna annons i din telefon? I så fall kan du ansöka direkt med din Linkedin-profil utan att bifoga CV och personligt brev.
Välkommen med din ansökan!
Sofia är Business Manager på Flipr och arbetar med interimkonsulter på chef och specialistnivå.
Business Manager
+46 763 41 22 72sofia.hallberg@flipr.seLäs mer om konsult →